Mooie meisjeskleding voor meisjestweeling
Aangeboden: » Mooie meisjeskleding voor meisjestweeling
Prijs: » n.o.t.k.
Advertentienr: » 102928
Beschrijving »
Ik heb heel veel meisjeskleding maat 50 en 56.
Onze meisjes zijn hier nu uitgergoeid en ik wil er graag iemand blij mee maken.
Ik hoef er niet de hoofdprijs
r kan op deze manier weer nieuwe spulletjes voor mijn eigen meisjes kopen.
Onder andere hema/c&a H&M/Lief!/Wibra en prenatal.
Bekijk de foto's of kom ns langs.
Ik heb thuis nog veel meer liggen.
Op de kaart
Bewaar deze advertentie

Adverteerder: » siersmaa
Bekijk alle advertenties
Tel: »
Plaats: » weesp
Website: »
Bekeken: » 483 keer
Datum: » 12-03-2011
Levering: »
Conditie: » 
Gerelateerde advertenties
| Omschrijving | Datum | Prijs | Gezien | Locatie | |
![]() |
Noppies baby jurkje met lange mouw Jurkje met lange mouwen en overslag. Speelse all-over print op het bovenste gedeelte met basic onderzijde. Ringvormige drukknoopjes en linksonder een sterpatch. 95% katoen. 5% artikel en andere items uit de collectie zijn verkrijgbaar bij Trends Dorpsstraat 29f in Bemmel. regio Arnhem Nijmegen. G ... |
06-04-2012 14:27 | € 18,95 | 483 | |
![]() |
Noppies baby gestreept jurkje Baby jurkje Alissa uit de collectie van Noppies Newborn 2012. Dit jurkje met korte mouwen heeft een all-over streepprint. Met een klein roezeltje in de taille en een badge aan de onderkant. 95% katoen. 5% elastane. machinewasbaar op 40 artikel en andere items uit de collectie zijn verkrijgbaar bi ... |
29-03-2012 17:10 | € 16,95 | 483 | |
![]() |
Noppies baby romper. roze Longsleeve rompertje Eva. pink. De randjes zijn grijs .De boordjes van de mouwen zijn voorzien van schattige roezeltjes. Met overlappende schouders voor extra gemak bij het aan- en uitkleden. En drie drukknoopjes bij het r de kleine pasvorm zeer geschikt voor de prematuur baby. 95% katoen en 5% el ... |
29-03-2012 17:05 | € 13,95 | 483 | |
![]() |
Noppies baby zomer jurkje Snoezig baby jurkje Lillian uit de collectie van Noppies. Dit witte babyjurkje met korte mouw heeft een all-over print van stippen en autootjes. Ringvromige drukknoopjes aan de ronde hals. 95% katoen. 5% elastane. Machinewasbaar op 40 artikel en andere items uit de collectie zijn verkrijgbaar bij ... |
29-03-2012 17:00 | € 16,95 | 483 | |
![]() |
Noppies baby zomer pakje Wit tricot baby pakje Juliet uit de collectie van Noppies Newborn. Dit babypakje heeft een ijsjes print op de voorzijde en is afgewerkt met roze randen en roezeltje. Met drukknoopjes. 95% katoen. 5% elastane. machinewasbaar op 40 graden. Dit artikel en andere items uit de collectie zijn verkrijgbaar ... |
29-03-2012 16:55 | € 15,95 | 483 | |
![]() |
merk Lief maat 50/56 Hoi. Heb nog een hele mooie set kinderkleding in de maat 50/56 van het merk Lief Ook nog een mooie slaapzak maat 70cm ... |
15-10-2011 11:52 | n.o.t.k | 483 | |
![]() |
mooie meisjeskleding voor meisjestweeling Ik heb heel veel meisjeskleding maat 50 en 56. Onze meisjes zijn hier nu uitgergoeid en ik wil er graag iemand blij mee maken. Ik hoef er niet de hoofdprijs r kan op deze manier weer nieuwe spulletjes voor mijn eigen meisjes kopen. Onder andere hema/c&a H&M/Lief!/Wibra en prenatal. Bekijk de f ... |
12-03-2011 22:09 | n.o.t.k | 483 |
Plaats advertentie
- Babybenodigdheden
- Babykleding Jongens
- Babykleding Meisjes
- Bengel
- Buitenspeelgoed
- Diensten
- Disney artikelen
- Driewielers
- Games
- Happybee